درباره ما

دنیای خرده فروشی و Retail  در ایران با سرعت بالایی در حال پیشرفت است. جهت حرکت خرده فروشی ها با توجه به سلیقه ی مشتری امروز مشخص می شود. به اعتقاد ما امروز خواسته های مشتریان تغییرات اساسی یافته است و هدف آن ها ازخرید لباس تنها تهیه تن پوش مورد نیازشان نیست. امروز هوس خرید یکی از مهم ترین دلایل حضور مردم در مراکز خرید بزرگ و فروشگاه های برندهای مختلف است و نوعی مشتری محوری در قلب فعالیت های هر مجموعه ای که علاقمند به رشد و توسعه است، وجود دارد. شرکت مهان پوش در سال 1391 پس از مطالعه ی دقیق بازار، نخستین حضور خود را به عنوان یک خرده فروشی حرفه ای در بازار ایران رقم زد. تمرکز بر روی رفتار شناسی و طبقه بندی جامعه ایران و بهره گیری از توان تخصصی در شناخت بازار ایران موجب شد تا در مقایسه با رقبای خود شروعی متفاوت داشته باشد. آنچه در ابتدا به عنوان معیار انتخاب برندها در ذهن مجموعه وجود داشت، انتخاب برندی اصیل و با کیفیت در دنیای مد بود. سفر به سرزمین رنگ ها و دریاها، پرتغال، موجب شد تا همکاری مشترکی با برند Lion of Porches خلق شود. پرتغال از دیرباز یکی از مهدهای صنعت نساجی در جهان به شمار می رفته است و ردپای این هنر را در جای جای این سرزمین زیبا می توان مشاهده کرد. نخستین انتخاب بر پایه کیفیت و اصالت شکل گرفت و تا جایی این همکاری جلو رفته است که بسیاری بخش های توضیحی لباس ها مانند لیبل های شست لباس به نشان احترام به زبان کشور مقصد به زبان پارسی بر روی لیاس های درج شده است.

اردیبهشت سال 94 مجتمع تجاری ارگ شاهد افتتاح نخستین فروشگاه Lion of Porches در تهران بود که سرآغازی موفق برای مهان پوش به شمار می رود. در مهان پوش برای انتخاب برند سه محور اصلی مد نظر مدیران شرکت قرار دارد که این سه محور عبارتند از:

  • اصالت کالا
  • کیفیت متفاوت و درخور مشتری ایرانی
  • تمرکز برند بر روی مشتری و مشتری محوری

اکنون این برند دوست داشتنی را می توانید در مرکز خرید آرتمیس،مرکز خرید ارگ، مرکز خرید بام لند و به زودی در ایران مال مشاهده کنید.

دومین برند خانواده مهان پوش، برند برجسته ی دنیای دنیم، Pepe Jeans است. انتخاب هوشمندانه ی این برند و همچنین شناسایی خلا موجود برای حضور یک برند حرفه ای در این سبک کالا در ایران و تعدد علاقمندان به پوشاک جین، موجب شد تا این برند از همان ابتدای کار به برندی محبوب در میان مخاطبانش تبدیل شود.

استفاده قدرتمند از دنیای هنر و تکنولوژی های برجسته که Pepe Jeans در تولید محصولات خود از آن بهره می گیرد، در کنار تنوع مثال زدنی محصولات نشان داد که انتخاب این برند انتخاب درستی بوده است. پ پ جینز به دلیل گستردگی فعالیت های مارکتینگ خود و نگاهی اخلاق گرا به تولید و حمایت از محیط زیست با گرایشات اخلاقی در ایران  انطباق بالایی دارد. عمده فعالیت های اجرایی این برند علاوه بر ارائه محصولاتی متنوع و حفظ کیفیت جهانی در آن ها، پیاده سازی تفکر مشتری محور و بالا بردن میزان آگاهی مشتریان در کشورهای مختلف است.

در ایران نیز این برند با تمام ویژگی های مشتری محور خود برنامه های اجرایی متعددی را پیاده می کند. تابستان سال 1395 آغاز همکاری مهان پوش با Pepe Jeans است و اکنون شما شاهد افتتاح شعبات متعدد این برند در ایران هستید، در حال حاضر فروشگاه های Pepe Jeans در مرکز خرید سانا، مرکز خریدبام لند، فروشگاه های مستقل در خیابان پاسدارن و الهیه، لاله پارک شهر تبریز و به زودی در ایران مال آماده ی سرویس دهی به مشتریان خود هستند.

دنیای مد بدون کفش چیزی کم دارد و همین دلیل کافی بود که تیم تحقیق و توسعه مهان پوش این بار به جستجوی برندی در دنیای کفش بپردازد.

خلا حضور کفشی مناسب برای کودکان همیشه در بازارهای تجاری ایران به چشم می خورد و این امر موجب شد تا مهان پوش به یافتن برندی خوشنام در دنیای کودکان بپردازد. Pablosky، برند دوست داشتنی و رنگارنگ اسپانیایی به بازارهای ایران وارد شد. کفش هایی که علاوه بر کیفیت بسیار بالا، در تولید آن ها از تکنولوژی های روز از قبیل intech استفاده شده است. این برند در بیش از 40 کشور جهان فعالیت دارد و نخستین فروشگاه آن در مرکز خرید سانا در تهران در اردیبهشت سال 1396 آغاز به کار کرد. دنیای برندهای رنگارنگ مهان پوش هر لحظه در حال گسترش است و دوشادوش تحقیق های مستمر تیم های بازار سنجی این شرکت، روز به روز قدم های مستحکم تری در دنیای مد ایران بر می داریم.

اهداف ما در مهان پوش

در جامعه ای مانند ایران که خود از اخلاق، هنر، فرهنگ و تمدن بالایی برخوردار است هوشمندانه خواهد بود که با نگاهی قدرشناسانه در مسیر خود به این به این میراث ارزشمند وفادار باشیم تا علاوه بر حضور در بازار، با روح و جان مشتریان محصولات برندهایمان عجین باشیم. اهداف ما در مهان پوش شامل موارد زیر است:

  • زیبا نمودن سرزمینمان و رنگارنگ کردن پوشش مردم
  • واردات کالاهای اصیل از برندهای معتبر
  • تمرکز بر روی خواسته های مشتریان
  • انتخاب محصولات با کیفیت جهت عرضه
  • بالا بردن حس احترام در فروشگاه ها
  • حمایت از فرهنگ و تمدن سرزمینمان درقبال برندهای اروپایی و همزیستی مسالمت آمیز در دنیایی زیباتر

به امید ایرانی زیبا و موفق