مسئولیت پذیری اجتماعی

همکاری این مجموعه با برندهای اروپایی یکی از مهم ترین اصل  تمایزهای این مجموعه با دیگر فعالان این عرصه تمرکز آن بر روی بومی سازی کمپین های این برندها در ایران با توجه به بوم شناسی و فرهنگ غنی ایران می باشد. پیاده سازی کورکورانه کمپین های برندهای خارجی در کشوری که خود داعیه دار اصیل فرهنگ و هنر به شمار می رود امری غیر اخلاقی و غیر عقلانی است به همین منظور در مهان پوش بخشی ویژه برای این بومی سازی در نظر گرفته شده است.

مسئولیت پذیری اجتماعی ما در بخش های زیر می باشد :

1- حوزه علم و تکنولوژی مرتبط با صنعت پوشاک

2- حمایت از استارت اپ های حوزه مد

3- طبیعت و جهانگردی و ایرانگردی

4- حفظ منابع طبیعی و آب

5- کودکان مبتلا به بیماری های خاص

6- ورزش تنیس

7- گروه های موسیقی

8- تئاتر

9- بلاگ ها

حضور در جشنواره ها و همایش های مختلف بعنوان مالی و اجرایی کمپین های اجتماعی در این راستا از برنامه های همیشگی مالی می باشد.شما نیز در صورت داشتن طرح های قابل توجه و مرتبط با این موارد می توانید خلاصه طرح خود را برای ما ارسال نمایید ، طرح های شما را ماهیانه در اتاق فکر مهان پوش بررسی می کنیم و از طرح های برتر حمایت مادی و معنوی می کنیم.